پیمان طبری، سرپرست مدیرعامل ایران کیش در نشست خبری : مهمترین دغدغه شرکتهایی مانند ما تهیه رول کاغذ است که هزینههای زیادی را به ما و مشتریان تحمیل میکند. به همین دلیل ما رسید کاغذی را از ۹ سانتیمتر به ۵ سانتیمتر کاهش دادیم. هزینه کاغذی که ما سال گذشته میخریدیم اکنون سه برابر شده است اما در mPOS با توجه به رسیدِ الکترونیکی دیگر این مشکل وجود ندارد و به دنبال این هستیم تا این روش پرداخت را گسترش دهیم. در بانک مرکزی و شاپرک هم از رسید دیجیتالی استقبال میکنند ولی با طرح این موضوع، تصور بعضیها به سمت ارسال SMS میرود که هزینه زیادی دارد و اگر قرار باشد که به سمت این سرویس برویم، اپراتورها باید با ما همراهی کنند. اما ایران کیش بدنبال ارائه رسید دیجیتالی خاص است که بعداً در مورد آن صحبت میکنیم.
◽️آقابابایی، مدیر پروژه پات:ایران کیش سیستم تشویقی «سمپاتی» که نوعی سرویس وفاداری مشتری بر مبنای تراکنشهای کاربران است را در اپلیکیشن پات ارائه کرده است و تمامی کاربران پات از این پس می توانند از مزیتهایی این طرح استفاده کنند. تمرکز ما امسال بر روی این اپلیکیشن بیشتر خواهد شد و ظرف ماههای آینده سرویسهای جدیدی نیز به آن اضافه خواهیم کرد.
بازدیدها: 0